Asli1453 ya ne alaka jdjdkdkdk gerçekten okuduğunuzu anlamak gibi bir sorununuz var. Nasıl bir düşünce yapınız var gelip burada hava atıyor diyebilirsiniz ki. Çatı muayenesinin nesi ile hava atayım gerçekten ölüyorum şuan 😂 Nasıl yaşadıklarını anlatmışlar bende yaşadığımı anlattım. mevzu çatı muayenesi doğum değil. Evet ilk çatı muayenem zaten önemli olan ilk ya 😂 doktor istesin bundan sonraki her hafta yaptırırım çünkü korkulacak bişey yok korkmaktan ziyade acı veren bişey yok. Ayrıca zaten plasentayı almak için doğumdan doktor elini sokup alıyor. Vajina 10 cm açılmış oluyor. Biz burda çatı muayenesinde elini sokmuş yumruğunu sokmuş mevzusunu konuştuk. Yemin ediyorum cahilliğiniz karşında acı çekiyorum. Evet rahatım çünkü doğum her kadının yapabiliceği bir eylem. Sizin gibi insanlar gelip burada insanları korkutmaktan moralini bozmaktan başka hiçbir işe yaramıyorsunuz. Evet doğumdan sonra da rahat konuşurum. Binlerce yıldır yapılan eylem. Hele ki bu devirde. İnsanları germek moralini bozmak yerine sussanız insanın herkes için çok daha iyi olur.
Sizin için gerçekten çok üzgünüm belli ki kötü deneyim yaşamış veya etrafınızdakilerden çok etkilenmişsiniz. Her doğum aynı olmuyor. Burda gelip travmanızı anlatıp insanların moralini bozmaya başlarına kötü travmatik şeyler gelmesini beklemeniz inanılmaz üzücü.
Ben her türlü rahat konuşun merak etmeyin. Bu çocuğu isteyerek yaptım istediğim için vajinal doğum yapmak hedefim. Yani istesem prenses doğum yapmasını bende bilirim. Çok şükür gebe okuluna gittim eğitimler aldım etrafımda negatif saçan saçma insanları uzaklaştırdım. Gram korkum yok doğumdan :) he olana da saygım sonsuz. Herkes bir değil.
Cehalet korku getirir araştırır öğrenirseniz korkmazsınız.
Kadın olarak her şeyi yapabilecek potansiyeldeyiz ama Allah özellikle sizin gibi negatif saçan olumsuz duygu düşünce bekleyen insanlar korusun.
Benden size tavsiye kendi travmalarınızı psikologlara saklayın. Burda gebelere korku aşılamayın.