TugSozTan gerçekten yorumlarda kolunu soktu diyenleri anlamıyorum. Öyle olduğunu düşünmüyorum ama hadi diyelim sizi öyle muayene ettiler neden bunu söyleyip milleti korkutuyorsunuz ki. İlk hamileliğimde çatı muayenesi olduğum zaman öyle korka korka gittim ki saniye sürdü doktora da bu kadar mıydı dedim, burda okuduklarım yüzünden ödül kopuyordu. Doğru düzgün hissetmedim bile. Sadece son çatı muayenemde çocuğu uyardığı için hafif ağrım olmuştu o kadar o da hiç abartılan kadar değildi. Ya doğum yaptım doğumda da ben kol falan hissetmedim içimde 😄 kendini kasıp sıkmadığın sürece çatı muayenesi zor bir işlem değil, sonuçta çocuk yapıyoruz onu yaparken parmaktan daha büyük bir şey hissediyoruz dimi. Saniye de sürmüyor hemde.