Gosdee ben bir kismini 30da yikamistim ama.sonra annemin önerisi ile bir legene deterjan su koyup icine bastim makinada da yumusaticiyla durulattım sadece 15 dakkada bitiyor ozaman iş. Zaten temizler sirf disardan gelinen mal tozu olur elleyeni olur diye yikiyoruz ilk etapta