Tuba-erdm58 çok memnun kaldım çevremde bir çok özel hastaneye gittim işkence gibiydi en son oraya gittim ilgi alaka hiç devlet hastanesi gibi değildi ben bir daha dogursam kesinlikle oraya giderim bir kere odanız sadece size özel tek kişilik yanınızda sadece bir yakın olacak öyle olması gerekir bana göre çünkü özel hastanelerde odaya 50 kişi giriyor ben istemem o kadar kalabalık asıl devlet normal doğum için bekletiyor sonuna kadar son çare sezeryana alıyor ben mecburi sezeryan oldum tavsiye ederim