Gozdenur1334 Merhaba, rahim filminden 5 gün sonra yoğun kanama yaşayan ve çok fazla pıhtı şeklinde yoğun kanama yaşayanlarınız var mı ? Bilgisi olan biri varsa yardımcı olursa memnun olurum.
Busebusee Gozdenur1334 ben hsg den sonra o gun cıkarken ped takmıstım rahat 10 gun taktım bıttı 2 gun sonra tekrar adet oldum gerı taktım zulum gıbıydı ocak ayı bana ama kanama cok oluyor pıhtı da bende oyle oldu en azından
Gozdenur1334 Busebusee bende de oldu normalde olmaması lazımmış doktora gitmiş miydiniz ? Çok fazla pıhtı atıyorum büyük büyük korkuyorum normal mi siz de etkisi nasıl oldu ?
Busebusee Gozdenur1334 ben o kadar pıhtı atmadım ama kanamam ıcın normal dedı doktorum bı gorusun ıstersenız doktorunuzla
Gozdenur1334 umutluanneadayi normalde olmaması lazımmış fakat ben oldukça yoğun ağrılı kanama yaşıyorum doktorum Ankarada burda gitsem mi bilmiyorum