Gizemcikkk Çalışan anneler rapor parası alan var mı? Toplam ne kadar yatıyor? Bebişim doğdu 1 hafta oldu bugun ilk raporun parası yattı ama toplam ne kadar olacak onu bilemiyorum
gozkarag Gizemcikkk her ay 12 aylık toplam brüt ücretinin 3/2 si yatıcak canım 4e bölünmüş haliyle düşün tabi 🙏🏻4 ay yatçak eşit şekilde
M57 gozkarag gozkarag bende temmuz 3 te izne ayrıldım ağustos 25 doğum zamanım bana ağustosun ilk haftası yatar mı sizce ücret yoksa doğumdan sonra mı yatıyor
gozkarag ilaydakaraali ay ay yatıyomuş canım insan kaynaklarına sordum işyerimdeki. Ama tam net tarihte yatmıyormuş o sebepten ben şirketimden avans çektim. Her ay ptt den yatanı da biriktirip şirketime ödücem
Gizemcikkk iclaaall13 Toplam ödenek 112 gün üzerinden hesaplanacakmış. Doğum öncesi 39 gün kullanmışım ben. 37+5te bebegim doğdu. 39 günlükte 8673 tl yattı. Geri kalan 73 gün ne zaman ve parca parca mı yatacak bilmiyorum🙄