Merhaba kızlar, 17 haftalık gebeyim dün doktor kontrolünde idrar yolu enfeksiyonumun kana karıştığını öğrendim. Kronik bir idrar yolu enfeksiyon sorunum vardı yaklaşık bir yıldır. O kadar dikkat etmeme rağmen bir türlü geçiremedim. Şimdi de doktor enfeksiyon kana bulaşmış olduğu için antibiyotik ilaç ve suda çözünen mesane temizleyicilerden verdi. 30 yaşındayım ilk gebeliğim alerjik bir insanım haftalarca alerji ilacıni geçtim parol bile içmedim. Şimdi bebeğimi antibiyotiklere maruz bırakıyorum diye kahroluyorum. Doktorum ilaçları kullanıp bir hafta sonra gelmemi söyledi. Eğer iyileşme olmazsa enfeksiyon erken doğumu tetikler, bu yüzden yatarak kanda tedaviye başlayacağız dedi. Ultrasonda bebeğim çok hareketli ve sağlıklı. Tek dayanagim da o zaten. Bir de doktoruma da söyledim resmini istedi kendisinin de fikri yokmuş. Ben akıntım bazen beyaz-krem gelsede, son iki aydır mavi geliyor. Kumaş boyası vs geçmiyor her tür çamaşır ve giysiyle denedim ama baya şirin mavisi bı renk beliriyor çamaşırımda 🤷🏻♀️Benim gibi bir süreç yaşayan var mi ? Deneyimlerinizi fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🌸