Elf69 Kızlar 18+5te bebeğimin hareketini birkere çok belirgin hissettim ondan sonra hiç hissedemedim 20 haftalık oldu ve benim bel kasık ağrım hiçbişeyim yok böyle olması normal mi korktum açıkçası
Avril Elf69 bazı bebekler öyle oluyor şu ara tam uyuyarak büyüme evresindeler zamanlarının yüzde doksanı uykuda geçiyor 😃 25 haftalara kadar hareket takibi yapılmıyor zaten o yüzden düzensiz çünkü şu an hareketleri ve çok uyuyorlar Biraz zaman geçince döngüsünü çözersiniz Biz de 20 haftalığız benim oğlum iki üç gün pek ses çıkarmıyor mesela sonrasında ise iki gün hiç durmuyor sürekli hareket halinde sonra yine iki üç gün pek ses yok Böyle değişik bir rutini var 😀 önceden hareket etmeyince tedirgin oluyordum şimdi he tamam iki gün sonra halay çekersin içeride diyorum cidden de öyle oluyor 😀
Hlycsr91 Hllsrl aynı bende öyle 18 19 da çılgınlar gibi ben buradayım dedi şimdi 20. Hafta oldu iki üç gündür tık yok :)
Erva_1 Bende 20+6 dayım geceleri yatınca kasıklarıma vuruyor gibi hissediyorum ama tam emin olamıyorum hiç, elimi karnıma koyunca elimlede hissediyorum hissedilir mi bilmiyorum ama bi kıpırtı oluyor
Elf69 Avril evet sanırım dediğiniz gibi çünkü bende 18 haftalarda o kadar hissettim ki bir haftadır tık yok gelişme evreleri olduğu için %90 uyuyarak geçiriyorlarmış zaten ama işte annelik delilik diyorlar ya 🙃🌺
V3ba Ayakları ve elleri dışarı bakarken hareketlerini daha net hissedersiniz ancak bebek içeri dönerse sırtı karnınıza denk geleceğinden içerde hareket etse bile daha az hissedilir korkmayın 😊 içeriye kendini döndürmüştür diye tahmin ediyorum
Elf69 Hepinize teşekkür ederim gerçekten böyle mesajlar okuyunca rahatlıyorum bir kaybım var daha önceden insan ister istemez sıkıntıya düşüyor ama rahatladım 🌺
V3ba Elf69 o zaman hissetmemeniz korkmayın sadece kayma haraketi gibi şeyler olur onu hissediyorsanız tamam 👍
_brcu88_ Elf69 normal canım telaş yapma o haftalarda sık hareket etmiyolar 23 haftaligiz biz de şimdi yerinde durmuyor maşallah 😂🌸
_brcu88_ Elf69 rica ederim canım bir süre sonra daha sık harekete başlıyorlar 🌸 bikeresinde çok yemişim karnım şişmiş 😂benim kız bir vurdu aklım çıktı sanırsın son aylarda bir bebek vuruşu 😂
Hllsrl Hlycsr91 😂 bu performansı doğunca gece uykularında da bekliyorum diyelim 😅 detaylı dua mühim aman 😂
Hllsrl Hlycsr91 endişelenme oynamıyor gibi geliyor o kadar minik ve az hareketler ki anca yatıp sakince bekleyince belki 😅 1 hafta önceki gibi belirgin değiller 😊coşacaklar yakında :)