Kızlar merhaba, ben üçüncü trimestera girdiğimde ve şu an bile göğüslerimde şişme ya da dolgunlaşma olmadı bu normal mi yaa sizce sütüm mü olmayacak acaba? Mesela birinci trimesterda bayağı şişlik olmuştu sonra ikinci trimester da indi rahatladım üçüncüsün de tekrar şişmiş olması gerekmez mi sonuçta doğuma da az kaldı. (haftam 31+4 bu arada) sizde durumlar nasıl yardımcı olur musunuz?
O Bir Yanıt Yaz…