Yasminella- Lagerthha bende yaşıyorum. Karnımın alt sağ sol kısımlarında batma var. Bebeğin kasılmasıda oluyor düzensiz
Blm26 Evet ben de 37 deyim. Ben de aynı seyleri yaşıyorum doktora sorduğumda o bıçak batma hissi bebişim kanala girme durumundan oluyormuş normal dedi.