Selam kızlar,
2 gün önce hamilelik testi yaptım ikinci çizgi hafif kırmızı çıktı, daha sonra tekrarladım yine aynısı🙏🏻
2-3 gündür regl olacakmışım gibi kasık ağrım var bu normalmidir sizce🤷🏻♀️
Aslında size sormak istediğim nasıl hesaplanıyor haftalık olarak, en son 16 Mayısta regl olmuştum. Bu uygulamaya göre 4 haftalık çıkarıyor ama bence o kadar değil, tahminime göre daha 15 günlük🙈
Lütfen yardımcı olun kafamda deli sorular😁