Yagmurey Kızlar ben 21 +3 günlük gebeyım dün enfeksiyonum ve vajınamda mantar çıktı benımle aynı sorunu yaşayan var mı doktor size ilaç verdi mı
Elf69 Yagmurey enfeksiyon ilaçlardan daha tehlikeli doktorum öyle demişti bende kullandım ağır antibiyotikti
aysenur30a Yagmurey geçen haftalarda idrar yolu enfeksiyonum vardı antibiyotik kullandım. Dün tekrar gittim bu seferde mantar var dedi kaşıntı vardı çok fazla. Fitil ve krem verdi 2 gün oldu kullanalı hemen etkisini hissettim canım iyi geldi
merve_129 Yagmurey şuan bendede var 4+5haftaligim fitil kullanmam ragmen aşiri kaşinti var gece daha çok oluyor
Ysmnkrkrs Bana mantar için fitil vermisti bide antibiyotik de verdi çünkü çok fazlaydı mantar. Bir süre geçti sonra devam etti mantar bir illet maalesef ya of. Bende kaşıntı olmuyor çok akıntı ve yanma oluyor
Yagmurey Ysmnkrkrs bana da fitil ile ağızdan ilac verdi ama insan korkuyor içmeye bebeklere zarar verır mı diye?benım de sizin gıbı yanma var bir de akıntı var kaşıntı yok
Yagmurey aysenur30a kullandığın ilaçların isimleri nedır benım kullandığım nidazol vajınadan fıtıl olarak kullanıyorum birde ağızdan augmentın verdı
aysenur30a Yagmurey GYNO-LOMEXIN 600 mg Övül diye bir fitil içinde 2 adet var zaten. 3 gün ara ile kullanıyorsun. Diğer krem olanın ismi de travogen . Bana çok iyi geldi ikiside ilk kullanımdan itibaren sende doktora sor uygun görürse bunları al canım
fizikcianne Yagmurey kendimi bildim bileli hep enfeksiyonum var 16+4 haftalık hamileyim hala var alıştım artık hayatımdan parça olduğu çocukluğumdan beri. Ne yaptıysam geçiremedim
Yagmurey fizikcianne canım iç camasırlarını yüksek ısıda ütüle dedi bana doktorum sende öyle yap istersen
merve_129 Yagmurey yanma kaşinti vardi su içiyorum benim hamile kalmadan oncede vardi her ay kaşinti oluyor
Yagmurey aysenur30a teşekkür ederim canım ben dün enfeksıyon ilaçları kullandıktan sonra ıkı damla kanama oldu doktorum sorun olmaz dedi
Bizimasalimiz Yagmurey Aynı sorun bende de var ya 😞 17 haflık gebeyim 2 hafta önce kanda ve idrar yollarında enfeksiyon görüldü Mantar da görüldü tabi. Doktorum fitil ve antibiyotik verdi kullandım Tahlilleri bu gün tekrarladık hiç biri geçmemiş tekrar antibiyotik yazdı doktorum. Napacam bilmiyorum bende
Yagmurey Bizimasalimiz canım ev yoğurdunu da çok önerdiler yatmadan önce bır kase yersenız azalır diyenler de oldu
aysenur30a Bizimasalimiz aaa hadi ya bende etki hissettim ikisini de kullanınca. Kaşıntı ve akıntı vardı baya azaldı
aylin1629 Vajinal duş yapıyor musunuz ? Şuan hamile değilim ama bende enfeksiyon tedavisi görüyorum sürekli tekrarlıyor. En son gittiğim doktor vajinal floranı bozmuşsun vajinal duş yapmıcaksın suyla bile yıkama dedi.