ygmurrrr 14 haftalık ikizlere hamileyim buşantılarım öğürmelerim vardı şimdi geçti Bi anda göğüs hassasiyetim vardı oda geçti insan acaba birşey mi oldu neden olmuyor diye düşünüyor bu normaldir değilmi
Aysee1123 ygmurrrr Normal elbette geçmesi benimde şak diye kesilmişti belirtiler zaten az olmuştu onlarda kısa sürdü. Ben 21 haftalık oldum hala hamile gibi hissetmiyorum merak etmeyin ☺️
Nuraaa ygmurrrr bende de durdu şükr midr bulntısı benı mahv etmıstı cubkı Sımdı aynı dedıgınız gıbı hamıle gıbı hıss etmıyorum
MMad ygmurrrr normal belirtiler gidiyo geliyo değişiyo ben de belirtiler gidince dr a koştum bi kaç kere ama bi sorun yoktu 😅
ygmurrrr Aysee1123 zor bir şekilde tüp bebekle hamile kaldım ister istemez kötü hissediyorum bazen kendi kendime morelimi yükseltmeye calısıyorum ama kontrole kadar fırtınalar kopuyor İnş iyilerdir :)
ygmurrrr Nuraaa evet beni en çok su bulandırıyor Du şimdi oda bulandırıyor fazla içmeye başladım şimdi aklıma takılıyor su içmedim fazla diye birşey mi oldu neden hissedemiyorum diye kafama taktım
Bircandeniz ygmurrrr beni rahatsız edecek hiç bir belirti yoktu sadece üşümüyordum kan ilacından dolayı:)
babymomy_ ygmurrrr normaldir tabiki benimde öyle birden kesilmişti belirtilerim. Zaten 3-4 haftaya bebislerinizin hareketlerini hissedersiniz
aysenur30a ygmurrrr ne güzel bişey kız sevinmen gerek :) ben 18 haftalığım. Ara ara bulantılarım hala devam ediyo artık bitsin diye dua ediyorum keşke geçse hiçbişeyim kalmasa diyorum. Bazı gebeler hiçbir belirti olmadan geçiriyor bu süreci, bu şans aslında 😇
Busra__06 ygmurrrr bi an geçiyor benimde bir iki gün geçmişti öyle hissetmiştim sonra yine başlıyor hareketleri hissedince rahatlıyorsunuz o zamana kadar biraz stresli bir süreç
Gulbahar47 ygmurrrr bende de var o ya 12 haftalık oldum doktor herşey iyi dedi çok şükür ama bende hissetmiyorum daha gönülde minnacık var belli olmuyor bile ama normal bence