Poncikpanda Sevil5757 benim testlerim de sizinkiyle aynıydı bende adetime 6 gün kala öğrendim üstelik iki gün önce kan testinde çıkmamıştı şu an 26 haftalık olduk size de hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🥰
LamiyaCetinkaya Sevil5757 yaa evett gördüm ben 😍😍 of çok mutlu oldum be😍 benim de bat 19 sanki kendim çift çizgi görmüş gibi oldum 🦋
Sevil5757 Poncikpanda ay ne güzel cnm bizde inşallah ogunleri görürüz rabbim seninde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
Zeyna27 Sevil5757 siz yine de kan verin bende post açtım kop koyu kırmızı çizgiler var ama kan negatif Çıktı umarım bebiş sizinledir kan verin doğrulayın benim gibi Üzülmeyin