İlk defa bu gece uyurken 3-4 kere karnım sanki komple sertleşti ve gerildi kasıldı gibi. Size de oluyor mu? Uyku haliyle tam anlamadım acaba ben mi uykumda gerindim diye düşündüm ama birkaç kez olunca ihtimal vermedim. Ya da bebeğin sert hareketleri mi anlamadım ama öyle değilse bile başına böyle gelen var mı? Uykusunda sertleşme ve kasılma yaşayan oldu mu?