AsELinAnneSi__ Canookii 13 de %90 kız dedi tecrübeli bir doktordu 16 da kesinlesti gösterirse en azından tahminde bulunur diye düşünüyorum sağlıkla gelsin🥰🍓
bombshell Canookii 12+6 da belli olmuştu oğlumun cinsiyeti. Pozisyonu iyiyse doktorunuz söyleyebilir. Sağlıklı güzel haberler alın inşallah🤍
ilkmommylikheyecani Genelde o haftalarda yanılma payı %70 oluyor canım nerden biliyorsun diye sorma 😂 bana kız arkadaşıma erkek dedler iki farklı doktor ve aynı haftadaydık sonra benimki 16da erkek onunki kız çıktı 🙈
Attoya Canookii oğlumu söylemişti doktor. Ama bu defa bi yorum yapmadı 12.haftada belirgin bir çük görmedi yani kızdır herhalde😅