siyahinciii Tek yumurta ikizi beyefendiler ile 27. Haftadayım hastanedeyim gelmeye çalışıyor afacanlar ciğer geliştirici bir doz oldum doktor her an gelebilirler dedi yatacaksın dedi rahim kısalığım var lütfen duş edin 3-4 hafta daha dayansınlar
siyahinciii siyahinciii ben taburcu oldum hastaneden elhamdülillah sadece rahim kısalığından dolayı dinlenmem gerekiyormuş bebişler sağlıklı olsun diye şimdi evde yatıyorum yeter ki onlar zamanında sağlıklı gelsin sizlerede tavsiyem bol bol dinlenin ikizler aceleci oluyor
Gulcannnnnnnn Seymaygt inşallah 🥰 4. Haftada öğrendik keseyi görmeye gittiğimizde , ama bazen bir kesede iki tane de olabiliyor o daha geç fark ediliyor
Twin-22 Bu yıl masallah çok fazla ikiz gebelik var . Bizde çift yumurta ikizi kızlarımla 30 hafta olduk bugün ,umarım hepsi zamanında sağlıkla doğarlar 🙏🌺
Busra-10- Twin-22 nasıl geçiyor hamileliğiniz bizde 29+2 deyiz de . Hazırlıklara falan başladınız mi? Benim ağrım sizim cok oluyor
ikizprensesannesi @Annesiiy Değeriniz normal geldi bana 1 haftaya göre ikizse adet geçmeden binlere yakın olabiliyor yada bir iki gün geçince hayırlısı olsun günlünüze göre versin Rabbim
Buketterenn Cyln_13 maşallah negüzel haftaya gelmişsiniz bende 34+3 üm çift yumurta erkeklerle ama kilo akımları yavaşlamış dedi doktorum sizinkilerin kilosu nasıl acaba
Cyln_13 Buketterenn Buketterenn Benim bebeklerin birinin suyu fazla olduğu için gelisimi 1 hafta geride ama kilo alımı güzel dedi doktor beslenmenize dikkat edin direk bebeğe geçen şeyler yemeğe dikkat edin
Azraa33 Seymaygt canom beta değerin nedir az çok anlaşılır aşkında bana çift embriyo kondu 10. Gün 553 12 .gün 1453 çıktı değer yüksekti. Bugün keseyi karneye gittim çift kese
Seymaygt Azraa33 Masallah senin baya yüksekmiş benim tek olabilir ya benim 13. Günde 503 çıkmıştı neyse sağlıklı gelsinler de tek çift artık fark etmez ♥️♥️
Azraa33 Gulcannnnnnnn 6. Haftada kalp atışı duyuluyorumu yaa benm doktor 5+3 keseyi gördük bugün taaa ayın 4 ne randevu verdi
Gulcannnnnnnn Azraa33 garanti olsun diye o güne vermiştir canm bazen geç döllenme olunca 7,8 haftayı bulabiliyor kalp atışı
Annesiiy ikizprensesannesi benim transfer degil normal yolla hamile kaldim adetim 1 hafta gecti kan verdim 1264 cikti iki gun sonra tekrar verdim 1980 cikti az artmis dedi yarin tekrar vericem kan tahlili 😔 kafamda karisti anlamadim
ikizprensesannesi @Annesiiy aa pardon ben tüp bebek sandım sizinde belki geç döllenmedir hemen moralinizi bozmayın hayırlsıı olsun hakkınızda