Hanımlar dün sancım vardı karnımda bebekler sertleşiyolardı hemen doktorumu aradım gel dedi . Nat de sancım cıkdı . Çiğer geliştirici vuruldum bugün bir doz daha vurulcam . Şükür sancım durdu . Nidicart sancı kesici ilaç veriyolar yattım hastaneye . Servikal uzunluk 3 cm altına düşmüş . Doktor 15 güne doğarlar dedi . İki haftada inşallah kilo güzel alırlarda cok küvezde kalmazlar şu an 1900 grm kızlarım dua edermisiniz erken doğum yapan ikiz anneleri sizin bebişler kaç kilo doğdu.