Mglsr Merhaba anneler adetim 4gün geçti pazartesi değerim 38 di bugun kan vermeye gidiyorum yukselme var mı diye fakat sabah regl gibi kanama var peçete ye gelen bu kimyasal gebelik mi oluyor acaba yada yerleşme kanaması böyle bişey mi
tlhmrv Mglsr kan vermeden belli olmaz canım o betan düzenli artarsa 2 katı çıkarsa ilerlerse yerleşme kanaması olabiljr yada düşük riski vardır ilaçlar verir. Ama betan artmazsa düzensiz olursa o zman kimyasal derler