Attoya Kızlar nipt testi verdim ankarada yaşıyorum genoks firmasından yaptırdık. Hala sonuç gelmedi, sizlerin sonuçları kaç günde çıktı acaba?
Esracigdem Attoya Çarşamba kanı verdim. Perşembe kargo oraya gitti. Cuma ödeme yaptım. Salı günü öğrendim. Kanı çalışmaya başladıktan (ödemeden)tam 3 iş günü sonrasında yani
Attoya Neslihanyagci ay hadi inşallah meraktan öldüm. İkili çıktı o çıkmadı hala, tabii sağlık en önemlisi ama cinsiyeti de çok merak ediyorum
Aysegulgnc xbebegimx Bizde genoks firmasına verdik bugün 1 hafta oldu çıkmadı bir haftada çıkar demişlerdi bizede
Betulaa Attoya 10 ila 12 iş günü arası dediler araya resmi tatil hafta sonu girdi bende öldüm öldüm dirildim
Aysegulgnc xbebegimx Bende bekliyorum bakalım görüştüm dönüş yapacaklardı inşallah temiz çıkar sonuçlarım
Aysegulgnc xbebegimx Sonuç şimdi geldi şey yazıyor aşağıda incelenen parametrelerde yüksek risk saptanmamıştır diyor doktoru aradım anca 4.5 gibi dönebilirmiş bana bu sonuç ne demek şimdi
_mom3434 Bende bekliyorum 1 hafta oldu ne mail ne msj hiçbişi yok paranoyak oldum iyice sürekli telf bakıyorum sonuç geldi mi diye