Gece 2 de yine sancilarkm başladı 4 e kadar devam etti ve hastaneme gittim 1 cm açıklığım olmuş nst bağladı sancı var ama düzenli değil dedi midem çok bulaniyordu onun için ve rahatlamak için serum bağladılar faydası olmadı doktorumun görmesini istedi isterseniz yatış yapalım veya 8 de doktorun gelir o zaman gelir dediler ben eve gelip sıcak duşumu alıp gitmek istedim sancılarım adet sancısı gibi devam ediyor belden gelerek bekliyoruz 36+3 haftalık şuanda