Kızlar bebeğim doğdu 5 günlüğüz gaz problemimiz var ağızdan çok güzel çıkarıyor ama popodan doğru düzgün çıkmadı ağızdan çıksa bile belli sancısını cekiyor ayakları hep karnında bide ben ne yememeliyim gaz yapan şeyler bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim bu arada hem mama hep emziyorum sütüm yeterli değil sezeryan oldum