Dolphin16 Kızlar Merhaba biraz uzun olcak şimdiden söliyim ama hamile kalmak isteyenler ovulasyon testi merak edenler okusun . Öncelikle ismim Tuğçe tanıyanlar vardır aranızda Amerika’dan yazıyorum buralara . Ben bu forma Ocak ayında katıldım sanırsam adet düzensizliği kendimi hamile sanmam geç adet olmam bana bu formu keşfetmemi sağladı 🥰 çok sevdim çok şeyler öğrendim . Benim 6 yaşında oğlum var ikinci gebeliği düşünüyordum . 5 sene doğum kontrol hapı kullandım geçen Mayıs ayında bıraktım . Ocak ayona kadar geri çekilme yöntemi ile korundum ( tamam evet geri çekilme korunma yöntemi değildir 😁😁) ama korundum işte . Sonra ben ikinci bebek çalışmalarına başladım Nisan ayı oldu ve forumda sürekli ovulasyon testlerini duyuyordum Amazon’dan ısmarladım @dolunayes sayesinde teste başladım hemen hemen her gün mesajlar atıyorum işte yumurtlamıyorum pik görmedim neden böle falan diye . Ama kendisi bunalmadan sıkılmadan bana yazmaya devam etti elbet bir gün pik göreceğimi yazdı . Hakkını helal etsin çok seviyorum onu 😘😘Ve sonunda adet bitiminde günler sonra mayıs ayındaki adetime 10 gün kala pik gördüm yani şöyle söliyim . 16 Nisan son adet tarihim pik günü 14 Mayıs . Tabiki değerlendirdim boş geçmedim onun dışında zaten adet biter bitmez gün aşırıda değerlendirdim . Günler geçti Mayıs 20 adet olmayı bekledim olmadım 3 gün geçti şüphelendim ya tutarsa diye test yaptım . Hayalet çizgi 🫣🫣🥰🥰 sonra ertesi gün bir daha test derken en sonda kırmızı çizgileri gördüm 🥰🥰🥰 doktora gittim bana göre 6 haftalıktı alttan muayene kan testleri oldum idrar testiyle hamileliğim kesinleşti 🥰🥰🥰 sonra beni tekrar kan testine bu günde ultrason için çağırdılar . Uygulamaya göre 8 haftalık ultrasona göre 6 haftalık çıktı . Geç döllenme . Sorun değil büyürüz biz 🥰 çok kutluyum çok sevinçliyim . Sadece biraz korktum alttan ultrason yaptılar bu gün olay acımadı olay ben çıktım markete gittim eve geldim kanamam vardı 😞😞 doktor olabilir demişti ama günlük pedim dolmuştu . Sonra yattım dinlendim kesildi hafif akıntı şeklinde var . Normaldir biliyorum pozitif düşünmek istiyorum çünkü bu gün kendisini gördüm pırlanta yüzük şeklinde şebek 🥹🥹 Dua edin banada sağlıkla tutunsun 🤲🤲 Benden size hamile kalmak isteyenlere , benim gibi yeni hamilelere , hamile olupta doğum günü bekleyenlere , doğurmuş olup bebeğine kavuşanlara Allahım hepimizin yar ve yardımcısı olsun . Allahım yavrularımızı bize bağışlasın 🤲🤲🤲 hakkınızı helal edin uzun oldu ama güzel oldu . Şimdi hamilelik serüveni başladı diğer postlarda görüşmek üzere 👍 sormak istediğiniz bütün soruları cevaplarım 😘😘😘
LamiyaCetinkaya seher578 kesenin oluşup oluşmadığını, ve içinde Bebek olup olmadığını görmek için. Ayrıca dış gebelik ihtimali de var. Doktorun muayene edip herşeyin yolunda olduğunu teyit etmesi lazım 🦋
LamiyaCetinkaya seher578 hamileliği öğrenir öğrenmez bir doktora randevu almak gerekir, çünkü Allah korusun dış gebelik olabilir ve geç gitmeniz halinde büyüyen Bebek tüpe sığmadığı için tüpü kaybedebiliriz. Nadir de olsa bu ihtimal olduğu için beklememekte fayda var 🙏
Dolphin16 seher578 bn yurt dışında yaşıyorum zaten normalde 10 haftadan önce ultrason yok burda ben Türkiye’ye gelcem diye doktorum görmek istedi gelmeden . Burda olsam bir dahaki ultrason 20 küsür haftada sonra doğuma yakın toplam 3 kere falan giriyorsun .
seher578 Dolphin16 Aa, ilginçmiş. Zararlı diye mi acaba? Burda ilk aylar ayda bir kere, sekizde iki, son ay her hafta oluyor genelde.