Zlnn Doktor bana gyno.lomeksin fitil vermişti 3 gün arayla kullanılıyor ikinci dozunu kullandım sabaha doğru uyandım su gibi akinti ve yanma kaşıntı var normal mi kullanıp bu durumu yaşayan varmı su gbi akıntı korkutuyor beni lütfen yardim
nur_bebek34 Zlnn evet ilacın akıntısı o rengi süt beyazı oluyor bende de olmuştu / dün kullandım bugün bile oldu. Sıvı su gibi akıntı gelmediği sürece sıkıntı yok.
Zlnn Htc6138 yan etkisinde yazıyor bulunduğum yerde kadın doğum Dr da yok ama Dr bir zarari olmayacağını soylemstincok korkuyorum
Gamzenur58 Git hastaneye ne olur ne olmaz bilgisizim sorduğun soruda ama ne olur nw olmaz icin rahat etsin hem