37+2yiz 3 4 saattir bebek sol tarafımda toplanıp kasılıyor sağa yatınca hiç hareket etmiyor ama sırt üstü ve sol tarafa yatınca hemen karnımın ortasından bide sol tarafımdan iki parça top gibi çok belirgin çıkıntı olarak duruyor ilk defa böyle bise yaşıyorum normaldede kasılır ama geçerdi sağıma yattığımda ordanda hareket ederdi ama şimdi kaç saat oldu hep solda ve sürekli aynı pozisyonda kasılıyor böyle bişey yaşayan var mı kızlar korkmaya başladım. Bide sırtımda ve karnımda ağrı var