Mervisnese Kizlar 11+2haftalik hamileyim 2 gündür karin agrım var bebek büyüdüğü için mi yoksa üsutmekten mi sizce
Seymagrgn Mervisnese kasık agrsı çocuğun saglıklı oldugunu gösterir.Gayet doğal.sanki regl dönemindeki gibi bir sancı demi?Merak etme gayet normal🤗
srpl1515 Bende de oluyordu.Bana o zamanlarda rahim büyümesinden kaynaklanıyor demişti doktorum. Korkma bir şey olmaz ☺️
Seymagrgn Mervisnese peki kabızlık varmı sende. Karnın şişmi? Benim karnım şiş taş gibi aslında yemekte cok az yiyorum ama hamile oldugumdan beri karnım rahatsız edıcı şiş🤔