cevriye35_ Bursa17 Bayram sonrasına bırakıyım diyorum 28. Haftalaya kadar olur diyor dr bakalım kan da vermedim vermem lazim tiroid icin
Csknaz Ilosunuz1 Allah kucağınıza almayı nasip etsin benim de 1 oğlum şimdide kızımız olcak nasipse 🙏