Cerennn1 Haftaya girdigimden beri sirt agrisindan nefes alamıyorum yatsam da duramıyorum dayanılmaz bir hale geldi basina gelen varmi neden kaynaklanıyor olabilir randevu gününe 1 hafta var daha rahatlamak icin neler yapabilirm
Mineee66 Cerennn1 bende 27 haftalığım ikiz gebeyim kaburgam adeta ciğerime batıyor gibi bel ağrısıda zaten fena. Yastıkları koyupta öyle yatıyorum bi nebze olsun rahatlatıyor
Tugce3441 Cerennn1 bebegınız bundan sonra hızlı büyüyecek yerı daralıyor doğuma kadar bu artık böyle Allah yardım etsın