burcu_ykskdg1 Kızlar 3. Trimesterdeyim kalp ağrım var doktora gittik ekg çekildim kan verdim hiç bişey yok dediler ama ağrım çok var bebek büyüdüğü için olabilir diyorlar sizin başınıza geldi mi