Merhaba 36. Günümdeyim
İdrar yaparken yanmaların
Ve kaşıntım başladı
40 kontrolüme daha gitmedim ama bu durum aşırı rahatsız ediyor
İç çamaşırı ve günlük pedleri değiştirmeme rağmen
Sanırım pedlerden kaynaklı böyle bir problem yaşıyorum
İlk doğumumdan sonra olmamışdı
Bu durumu yaşayan arkadaşlarım geçmesi için neler uyguladı benimle paylaşırmısınız ?