Mide bulantısı korkulu rüyam…7.haftada falan başladı şu an 16+2 deyim.Bazen doğurana kadar midem bulanacak falan sanmıştım.Sanki hiç geçmeyecek gibi.4kere falan istifra ettim ama benim her dk her sn midem bulanıyordu.4.ayların başlarında geçer dediler inanmadım ama çok şükür geçti:) Sizin de çok şiddetlenmeden öyle olur umarım.Yorucu bir dönem.Zor bir dönem.Ama her zaman bebiş sağlıklı olsun da ben mide bulantılarına da razıyım diye telkin ediyordum kendimi:) Yoksa psikolojik olarak da zor.İnşallah sizin de geçecek.Ben hep çubuk kraker,galeta ile bastırıp biraz iyi olunca muz,kefir/ayran yiyip içerek direnmeye çalıştım.