Öncelikle herkese selam 23 gün sonrası için gün belirledik doktorumla 37+3te doğumum gerçekleşicek bunun sebebi sancılarımın çok olması doğum sancıları yaşıyor olmam yoksa beklemek istiyoruz elbette ve 2. Doğumum kızım 2buçuk yaşında sezeryan olduğu için mecbur yine sezeryan olacağım ondada suyum azalmıştı ondan sezeryana alınmıştım acilen. Yani kızlaar asil sormam gereken sizce doğum haftam normal mi bebeğim gayet sağlıklı ilerliyor içim içimi yiyor şuan 2300 kilosu normalmi bunlar sizce fikir almak istedimm 🫶🏼