Dualarınızı beklerim bacilarim. Gelmedi kendiliğinden. Olmadı. 40+4 oldum. Devlete gidiyorum. Eşimi almiyorlar. Kimsemde yok tek kalicam 😞 bunun burukluğuda var tabi. Ailem uzakta. Annem ben 1 buçuk yıllık evliyken vefat etti. Ablam var o da yok gibi birsey. Kaynanam istedi gelmek. Yanında sancı çekmek istemedim. Yük olmakda istemiyorum kimseye. Arkamda bırakacagim bir evladım var ona bak bu bana yeter dedim. Tuhaf duygusal modlara girdim gece gece.