Edsn Hanımlar 7 haftalık hamileyim dün geceden beri koyu kahverengi bugün biraz kanlı gibi afedersiniz sümüksü bir akıntı geliyor doktora gitmeli miyim acile ?
Cerkes6019 Edsn yerleşme kanaması olabilir düşük tehlikeside olabilir doktora söylediginizde progestan başlayabilir doktor görsün yinede hemen
Edsn Blueberry0 Pamuk Teşekkür ederim ikinci hamileliğim ilk çocuğumda böyle bir şey görmediğim için tedirgin oldum biraz açıkçası ama okuduğum bilgilerde de yerleşme kanaması olabilir falan yazıyordu o yüzden sormak istedim sağ olun 🌸
Edsn Cerkes6019 burada kimsemiz yok oğlum uyuyor onu bırakamam kimseye hastaneye de götüremem uykudan kaldırıp yarın gideceğim inşallah 😔ama şu an aşırı tedirginim inşallah kötü bir şey yoktur
Cerkes6019 Edsn tedirgin olma bana doktorum pıhtı şekilde ve kasık bel agrısı şiddetli bir şekilde olursa düşük olabilir demişti ilk haftalar sizinde yerleşme kanaması olabilir
minepastirmaci Benim ilk hamileliğimde de olmustu bundada oluyor ara ara suan 11 haftalıkım progestan kullandırdı bana doktorum bi doktoruna danış