Busraa1606 busebiricik bunlar zorlu süreçler evet, inşallah hepimiz sağlıkla sıhhatle evlatlarımızı kucağımıza alırız🤍
busebiricik Busraa1606 inşallah canım , rabbim hepimizin yardımcısı olsun, Hepimiz sağsalim yavrularımızı kucağımıza alalım 🙏🏻
Nurdan11_ busebiricik çok şükür busecim 🥰 rabbim zamanında bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏼
Bebek90 Busraa1606 merhaba nelere dikkat ettiniz acaba, bir de rahim uzunluğunuz kaç ile dikiş atıldı
Busraa1606 Bebek90 18 mm ile acil serklaj olmak zorunda kaldım. Hep yattım doktorun WC ve yemek dışında kalkmamı istemedi olabildiğince fazla su içtim. Şuan 31+6dayım biraz biraz kalktım artık.