ASE6154 Kadnag eğer iltihapsa sarımsak rendeleyip koymak geçiriyor malum doğal antibiyotik. Ama koyunca baya yakıyor diş etini
Bulbulyuvasi Parolun bir zararı yok gebelikte aşırıya kaçılmadıkça. Benim de dişim çok fena karanfil koyuyorum uyusturuyor öyle uyuyorum. Dene istersen varsa evinde 🫠 karbonatlı suyla da çalkalayabilirsin ağzını
ebrunasrullahylmz12211221 Ben öldüm resmen ağrısından parol hiçbir etki yapmıyo bi tane zeytini ikiye böl kabuğunu çıkar ni parçayı ağrıyan dişinin üstüne koy ne gecem vardı ne gündüzüm yüzüm yamulmuştu resmen şişkinlikten
Kadnag ebrunasrullahylmz12211221 aynı öyleyim yaptım geçmiyor beynim dökülecek kasiklarim bile agiriyor napacagimi sasirdim