Sedanur_unsoy Selamm, 25 haftalık hamileyim ve sol koltuk altımda bir şişlik fark ettim kist gibi birşey acaba aranızda bu durumu yaşayan var mı tehlikeli bi durum mudur acaba? 🙁
9ay10gun Sedanur_unsoy benimde aynı hafyatalarda koltuk altında şişlik olmuştu kontrole gittiğimde doktora sormuştum süt bezleri fln geblikte olabilir şişlik devam ederse ultrason isteyelim demişti bir iki haftasonra geçti takip edin
Anonimane_150 Sedanur_unsoy yanlış yönlendirmek istemem ama benimde ergenliğimde öyle birşey vardı üstüne dokununca acırdı adet olacagım zaman. Ailemde hiç önemsememişti. Evlendim ilk hamileliğimde şişlik büyümeye başlayınca korktum ve doktora gittim. Ultrasonla baktılar. Aksesuar meme teşisi konuldu. Normal meme dokusunun orda oldugunu söylediler. Nasıl göğüslere süt depolanıp büyüyorsa ordada o şekilde oluyormuş. Ameliyat ile alınıyormuş ama beni rahatsız cok etmediği için öyle birşey yapmak idtemedim. Belki aynı şey değildir bilemicrm sizde bi doktora gösterin derimm 🙂
Mom2123 Bana sorarsanız eğer hemen bir doktora görünün derim. Böyle şeyler ihmalle gelmez. Geçmiş olsun.