Hamişler merhaba biz 7 haftalığız bende Akdeniz anemisi var yani çok fazla kansızım doktorlar bana sen nasıl yaşıyorsun dediği dereceden ve kan ilacı kullanıyorum artı hormon folik asit neredeyse bütün gün uyuyorum kafamı kaldıramıyorum halsizliğimden ellerim titriyor normal mi anemi olamama rağmen riski mi ?