Mutluyumanneyimm Kızlar bende çok kansızlık var ve hamilelikte malum bünye meselesi bayılıyorum tansiyonum şekerim düşüp duruyor.Normal doğuma engel olur mu şuan daha 14 haftalık gebeyim doğum için konuşmak erken ama
karahanzynep Mutluyumanneyimm doktor kan ilaci veriyor canim düsuk kan degeri cikarsa ikiye cikariyor ilaci kan yapici seyler tuketmeye gayret et pekmez gibi