Gamzeyegin 35 haftalık hamileyim 1 saat oldu idrarımı sürekli yapıyorum azıcık da olsa hiç durmuyo ama renksiz şekilde gıdım gıdım geliyo artık sürekli wc ye gidiyorum sağ belimin üstünde ağrı var bide ney sizce
Tuntun Gamzeyegin idrar kesesini cok sıkıştırıyor artık bebek o yüzden. Bende de öyle 35+3 deyim çok çok az olmasına rağmen dünyaları içmişim gibi zor yetisiyorum bazen tuvalete
Gulden91 Aynı şekilde benimde 34 haftalığım bende sifonu bile çekmiyorum bazen nasıl olsa birazdan yine gelcem diye 😀
Kucukpandisko Gamzeyegin bilmiyorum ki ne olduğunu o yüzden kendin kötü bir şey olduğunu düşünüyorsun yoksa yok!?
Aysershn44 37+6 haftalıgım dün gece öyle oldum bende dedim herhalde suyum gidiyo çok değisikti sürekli wc gitmek sonra düzeldi sanırım basınç yaptıkça oluyor