Busratuncer şimdi şöyle benim gittiğim özel hastanede normal doğum 1600 sezaryen 1300 tl. Keyfi sezaryen 5000. Mesela siz şuan benim gittiğim hastaneye gidip ben 43. Haftaya kadar beklemek istemiyorum sezaryene alın beni risk alamam derseniz 5000 tl ödiceksiniz ama çünkü keyfi oluyor. Ama bebekte yada sizde sıkıntı varsa doktor sezaryen olman gerekiyo derse 1300 tl ödüyosun. Anlamaman normal çünkü bende hala anlam veremedim saçma sapan bişey ölsende sezaryene almıyo benim doktorum bekletiyo