Melikekabil41 Hanımlar artık sona yaklaştık sizce kız çocuğu kaç haftada doğar bizim buralarda kız 10 aşşağıda erkek 10 gün yukarda derler 🌸 Doğum korkusu var mı sizin de 🥹
hulyaakgn34- Tam tamına 10 gün erken geldi kızım ☺️ Şimdi oğluma hamileyim bakalım o ne zman gelecek hayırlı doğumların olsun seninde
Bulbulyuvasi Korku değil de bunalmışlık var. Havalar çok sıcak ve bu havalarda penguen olmak çok zor geliyor artık 🫠🫠 Doğsunlar bir an önce
Gulden91 Bende tam 34 haftalığım korku olmaz mı var ama bazen de hiç doğurmayacakmışım hep böyle devam edecekmiş gibi geliyor 🥹