Kızlar kaç gündür ishaldim zaten ama bugün daha fazla ishal var gebeligimle alakalı bir sorun yokturdur degilmi internette hiç iyi şeyler yazmıyor karın ağrım var ishalim var sürekli lavbodayim birşey diyin gidiyimmi bı hastaneye normalmidir bu durum 😑