Kızlar 17+2 olduk bugun randevum vardı. Doktor kasılmalarım oldugunu soyledi ilaç baslatti hatta bebegin hareketlerinide goremedi ilac kullanip haftaya tekrar cagirdi. İki üç gün öncede lekelenmem olmustu. Yatış ve dinlenme verdi doktordan döndüğümden beri çok kötüyüm aglayip duruyorum. Yavrum resmen kasılmadan dolayı sıkışmıştı. İlaca basladim dinleniyorum yatiyorum sürekli bunu yasayan varmi geçecekmi bu durum çocugum iyimi