esinnbaby mombarbie_ valla bizde de öyle her seyi gebelige yoruyorum ben esime hepsini diyemiyorum heveslenmesin diye
Hmyraltnts esinnbaby Oooo cidden daha çookk ywni diğer 4 ayı sayma en güzel zamanda olur inşallah yazı güzel güzel geçirin 😅😅
esinnbaby Hmyraltnts ahaha tesekkürler ama ara ara beraberdik yani, insallah en hayirli zamanda gelie minik babymiz😊
Hmyraltnts esinnbaby oy aşkım hiç başıma gelmediği için bilemiyorum adetin gecikmişmiydi yoksa yerleşme kanamasından mı şüpheleniyordun
esinnbaby Hmyraltnts adetim gecikti 10 gün sonrs böyle adet gibi bir sey oldu anlayamadim bugün 4. günüm ve bitti normalde 8-9 gün sürerdi
Hmyraltnts esinnbaby Allah allah değişik belkide geç döllenme olmuştur o yüzden tam çıkmıyordur istersen bir daha yap test ama pzt ye kadar bekleyip kan da verebilirsin canım benim