Merhaba arkadaşlar bu gün ultrason çekildim sol yumurtalıkta 69 mm içerinde elojen septalar bulunan kist varmış. Çok kafama takıldı bu durumu yaşayan var mı endişelenmeliyim. İnternette araştırdığımda çok kötü şeyler de yazıyor. Adet düzensizliğim var aralık ayında ultrason çektirdiğimde polikistik denilmişti. Şimdi polikistikle alakalı birşey demediler