Htcbzc42 Anneler merhaba bugün sezeryan ile bebeğim doğdu ama inlemesi vardı nefes alış verişi yetersizdi yoğun bakıma alındı oksijen bağlandı böyle birşey yaşayan oldu mu ciğerleri tam açılmadı dedi doktor