Mum56 Merhaba kızlar 35+2 deyım nefes darlığı çekiyorum karnımda agrı felan oluo uyuyamıom benım gibi aynı durumda olan var mı ve bu şekilde olan kişiler doğumu nasıl oluyor sezeryan Doğum olması planlanıyor doktoruma sormadım soracağım ama sizlerın de onerısı yada yaptıklarınızı sormak istedım
Pelus Mum56 bende de var nefes darlığı,öyle zamanlarda sol tarafıma yatıyorum eğer uzanamayacağım ortamdaysam oturup dinleniyorum,geçiyor zaten.
Bittersweet Mum56 benim de oyle, 34 haftsyim ustelik benim astimim da var ama dogum icin engel olusturmaz dedi doktor. Zaten bu sorun son aylar herkeste yaşanıyormuş cok takilma bemce
Bittersweet Mum56 bisey olmaz merak etme su an bebek diyaframa baski yaltigi icin nefes dsrligi cekiyoruz. Dpgumda sikinti olacagini dusunmuyorum o yuzden zaten baya bi inmis olacak kuzular😊
Btlbet Kalp agrısı ve göğüste agrı var mı sol tarafta .ben 30haftalıgım yeni yeni başladı.sizede oluyomuyduuu
Birsenvergili Mum56 nefes darlığı normal canım göğüs kafesine kadar rahmin genişliyor derin derin nefes al ve pozisyon değiştir bol bol yürü hareket et
Mum56 Birsenvergili teşekkür ederım tavsiyenız için ama benim ayaklarım çok şiş fazla yürüyemıyorm malesef şişler inse hemen yapacağım şey yürüyüş
Birsenvergili Mum56 benim de tek ayaklarım ve bileklerim şişti kendimi zorluyorum iş temizlik spor yapıyorum inşallah yapabilirsin sende canım rica ederim ☺️