Cnyld adenimm_ 2450 demislerdi canım 36 haftada bakalım 1 hafta sonra kontrol var umarım biraz kilo alır 🙏🏼
Annehissi2510 adenimm_ nasil dayanacagimi bilmiyorum hem sicak hava , hem bedenim cok yorgun hemde iki yasinda bi cocukta evde olunca 😅😅bi an once dogursaydim da bebegimi saglikla kucagima alsaydimda kurtulsaydim bu halimden
Gmzctnn adenimm_ ah o kramplar ancak magnezyum iyi geliyor 🥲 bir an önce alalım bence bebislerimizi kucağımıza hayırlısı ile 🤲 yarın kontrol günümüz bakalım ne diyecek doktorum. İlki normal oldu bu da normal olur diye düşünüyorum bakalım 🙂
adenimm_ Gmzctnn evet canım ama doktorum her gün içme hissetmezsin kasılmalarını dedi ondan çok halsiz olursam içiyorum 🫤 amin inşallah bakalım benim ilk bebişim ondan çok heyecanlıyım🥲🥹
Ehfjfjcjf adenimm_ bizde 37+1 günlük olduk bugün çok zorlanıyorum ben sizde oylemisiniz hareketlerim çok kısıtlandı
adenimm_ Ehfjfjcjf bende öyle ama yinede kısıtlamıyorum kendimi aktifim hala ama hemen yoruluyorum ayaklarım ağrıyor altları acıyor
Feyzafeyza123 Nesnes28 bende bugün tam 37 artı sıfırım 1 gün var aramızda ben bayram sonrası 3 Temmuz gıbı düşünüyorum sezeryan ama bayram tam 39 a denk gelıyo kötü oldu ya size hangı gün verılır acaba ve ılk doğumlu takıpte kalayım