Y-gmr ben de aynı şekilde 5. Haftamdan 10. Haftama kadar hep kanama leke gördüm doktora mutlaka görün progestan verdi fitil bebek düşebilir dedi ama çok şükür ki şu an 30. Haftama göreceğim bir sıkıntım olmadı. Mutlaka doktora gitmelisin birde ağır kaldırma sürekli uzan